Όλα τα Άρθρα, K-Beauty

WeCosmoprof International: Παγκόσμια δικαίωση για τις K-Beauty επιλογές σας!

Διαδικτυακά, λόγω covid, πραγματοποιήθηκε τις τελευταίες μέρες η μεγαλύτερη παγκοσμίως Έκθεση Προϊόντων Ομορφιάς.

Η υπερ50ετής ιταλική Cosmoprof Worldwide Bologna, πήγε… ίντερνετ και έγινε WeCosmoprof international με τη συμμετοχή εκατοντάδων εταιρειών από όλο τον κόσμο και με τον τομέα των Κορεατικών Προϊόντων Ομορφιάς με όλη την KBeauty φιλοσοφία ατομικής περιποίησης, να καταδεικνύει τη δυναμική του εξέλιξη προσελκύοντας τεράστιο ενδιαφέρον από την διεθνή Beauty κοινότητα.

Αμέσως μετά το main event, ξεκινούν μια σειρά από B2B επαφές -διμερή επαγγελματικά ραντεβού μεταξύ εκθετών και εμπορικών επισκεπτών της διοργάνωσης- στα οποία το Dermaistas.gr συμμετέχει έχοντας αναπτύξει σταθερή σχέση και διαύλους επικοινωνίας με παράγοντες της κορεατικής αγοράς καλλυντικών προϊόντων που κατέχουν κομβικό διαμεσολαβητικό ρόλο ανάμεσα στις μεγαλύτερες KBeauty εταιρείες και στις επιλεγμένες εταιρείες ανά τον κόσμο που καλλιεργούν απευθείας συνεργασίες με καταξιωμένα, ή νέα δυναμικά κορεατικά brands.

Οι διοργανωτές της WeCosmoprof international δεν παραλείπουν να αποτυπώσουν την διαρκώς αυξανόμενη απήχηση των KBeauty προϊόντων  και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που την δικαιολογούν!

Αρκεί να σκεφτεί κανείς, πως μόλις το 2014 οι εξαγωγές κορεατικών καλλυντικών σημείωσαν εμπορικό πλεόνασμα για πρώτη φορά και από τότε, οι εξαγωγές αυξήθηκαν έξι φορές από 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια το 2013 σε 6,12 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2020.

Παρά τις επιπτώσεις του Covid-19, οι εξαγωγές το 2020 αυξήθηκαν κατά 15%.

Σύμφωνα με την Allied Market Research, το εξειδικευμένο ερευνητικό γραφείο, έως το 2026, η K-Beauty θα αυξάνει κατά μέσο όρο 11,3% κάθε χρόνο και προβλέπεται να γίνει αγορά αξίας 21,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Τα κορεατικά καλλυντικά διατηρούν μια σταθερή τάση ανάπτυξης παρά την κρίση Covid-19, επειδή η K-Beauty είχε πολλά πλεονεκτήματα στον τομέα της περιποίησης της επιδερμίδας.

Από πακέτα προσώπου έως λειτουργικά προϊόντα, εταιρείες που εμπλέκονται στην K-Beauty αναπτύσσουν γρήγορα και κυκλοφορούν διάφορα και νέα προϊόντα. Αντιμετωπίζουν ενεργά την μεταβαλλόμενη κατάσταση της αγοράς λανσάροντας διάφορα προϊόντα (καθαρισμός, διαχείριση προβλημάτων και περιποίηση δέρματος) που μπορούν να βελτιώσουν τα ενοχλητικά συμπτώματα του δέρματος που προκύπτουν από την αυξημένη χρήση μάσκας λόγω της πανδημίας.

Η καθαρή ομορφιά και η κατανάλωση με βάση τις ηθικές αξίες έχουν γίνει δημοφιλή θέματα παγκοσμίως. Μέσα σε τέτοιες τάσεις, η λέξη-κλειδί του K-Beauty μπορεί να οριστεί ως “ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ”, που σημαίνει “Συνεργασία, Επισήμανση, Ηθική κατανάλωση, Ακμή και φυσικά συστατικά”.

Πολλές κορεατικές εταιρείες που συμμετέχουν στο WeCosmoprof παρουσίασαν δημιουργικά και διαφορετικά προϊόντα που οδηγούν αυτήν τη νέα τάση.

Και βέβαια εμείς εδώ στο Dermaistas.gr παρακολουθούμε για χάρη σας κάθε εξέλιξη, φροντίζοντας να συνάπτουμε απ`ευθείας συνεργασίες, ώστε να εξασφαλίζουμε -και να αξιοποιούμε για όλες και όλους εσάς που μας εμπιστεύεστε, τα καλύτερα προϊόντα, στις καλύτερες δυνατές τιμές, ως ένα πραγματικό… Κίνημα Προσιτής Πολυτέλειας!