5% επιπλέον έκπτωση στις αγορές με κάρτα!
Δωρεάν μεταφορικά για κάθε παραγγελία τελικής αξίας 50€ και άνω.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, έχετε την δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί.
Επιστρέφοντας ένα μη ελαττωματικό προϊόν έχετε δύο επιλογές:
Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με τις παρακάτω χρεώσεις:
Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής 3,50€, τα οποία θα αφαιρεθούν από την αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επιστρέψατε. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει ως εξής:
Σε περίπτωση που το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, γίνεται αντικατάσταση μόνο εφόσον ενημερωθούμε την ημέρα της παραλαβής του τηλεφωνικά ή με αποστολή e-mail. Σε διαφορετική περίπτωση η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή. Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται και δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή δικού μας λάθους (πχ. Αποστολή διαφορετικού προϊόντος), εφόσον το επιθυμείτε υπάρχει η επιλογή της επιστροφής χρημάτων χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το dermaistas.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ή επιστροφή χρημάτων.
Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η επισύναψη φωτογραφίας της απόδειξης και η αποστολή e-mail με την ένδειξη στο θέμα ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ στο info@dermaistas.gr καθώς και οι λόγοι που είναι επιθυμητή η επιστροφή.
Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε μπορούν να αποσταλούν σε εμάς μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών που σας έχει παραδώσει το δέμα (ACS, SPEEDEX,Γενική Ταχυδρομική για την Ελλάδα και ACS για την Κύπρο).
Αν θέλετε να επιστρέψετε ένα δώρο, τότε ο πελάτης που πραγματοποίησε την αγορά θα πρέπει να ακολουθήσει τη Διαδικασία Επιστροφών όπως περιγράφεται ανωτέρω και ο ίδιος θα είναι και ο αποδέκτης της επιστροφής των χρημάτων.
Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, τότε αντικαθιστούμε το ελαττωματικό προϊόν με νέο, όπως περιγράφεται στο αντίστοιχο πεδίο πιο πάνω.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν με άλλο, συμπληρώνετε την επιλογής σας στο e-mail επιστροφής στο info@dermaistas.gr . Το νέο προϊόν θα τιμολογηθεί με τις τιμές και τις εκπτώσεις που ισχύουν την ημέρα της αποστολής της επιστροφής.
Η μεταφορά και οι χρεώσεις για προϊόντα που δεν αποστέλλονται μέσω των συνεργαζόμενων courier (ACS,SPEEDEX,Γενική Ταχυδρομική) εντός Ελλάδος ή την ACS courier από Κύπρο, αποτελούν ευθύνη του πελάτη.
Παρακαλούμε να διατηρήσετε την απόδειξη με τον αριθμό αποστολής για να κατοχυρωθείτε για την αποστολή τους στην ατυχή περίπτωση που δεν λάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα. Δεν μπορούμε να δεχτούμε την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα δέματα.
Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής που αναλύονται παραπάνω, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό, η αξία του προϊόντος δεν θα επιστρέφεται στον πελάτη και θα αποστέλλεται εκ νέου στον ίδιο με επιβάρυνση των εξόδων μεταφοράς.
Χρειάζεστε περισσότερες διευκρινίσεις ή πληροφορίες; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@dermaistas.gr
Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό;
Δημιουργία λογαριασμού