Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, έχετε την δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί.
-
Επιστροφή μη ελαττωματικού προϊόντος
Επιστρέφοντας ένα μη ελαττωματικό προϊόν έχετε δύο επιλογές:
-
Αντικατάσταση Προϊόντος
Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με τις παρακάτω χρεώσεις:
- Έξοδα επιστροφής: 3,50€ εντός Ελλάδος, 8€ για την Κύπρο
- Κόστος αντικαταβολής του νέου δέματος: 2,50€ αν η διαφορά ανάμεσα στις αξίες των επιστρεφόμενων και των νέων προϊόντων είναι κάτω των 40€ / δωρεάν αν η διαφορά είναι ίση με 40 € ή μεγαλύτερη (Ισχύει εντός Ελλάδος)
- Έξοδα αποστολής του νέου δέματος εντός Ελλάδος: 3,50€ αν η διαφορά ανάμεσα στις αξίες των επιστρεφόμενων και των νέων προϊόντων είναι κάτω των 40€ / δωρεάν αν η διαφορά είναι ίση με 40€ ή μεγαλύτερη.
- Έξοδα αποστολής του νέου δέματος στην Κύπρο: 8€ αν η διαφορά ανάμεσα στις αξίες των επιστρεφόμενων και των νέων προϊόντων είναι κάτω των 90€ / δωρεάν αν η διαφορά είναι ίση με 90€ ή μεγαλύτερη.
-
Επιστροφή Χρημάτων
Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής 3,50€, τα οποία θα αφαιρεθούν από την αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επιστρέψατε. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει ως εξής:
- Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής.
- Στον τραπεζικό λογαριασμό σας μετά από σχετική ενημέρωσή σας. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα εντός 30 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία μας.
-
-
Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος
Σε περίπτωση που το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, γίνεται αντικατάσταση μόνο εφόσον ενημερωθούμε την ημέρα της παραλαβής του τηλεφωνικά ή με αποστολή e-mail. Σε διαφορετική περίπτωση η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή. Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται και δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή δικού μας λάθους (πχ. Αποστολή διαφορετικού προϊόντος), εφόσον το επιθυμείτε υπάρχει η επιλογή της επιστροφής χρημάτων χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.
Χρήσιμες Πληροφορίες
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το dermaistas.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ή επιστροφή χρημάτων.
Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η επισύναψη φωτογραφίας της απόδειξης και η αποστολή e-mail με την ένδειξη στο θέμα ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ στο info@dermaistas.gr καθώς και οι λόγοι που είναι επιθυμητή η επιστροφή.
Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε μπορούν να αποσταλούν σε εμάς μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών που σας έχει παραδώσει το δέμα (ACS, SPEEDEX,Γενική Ταχυδρομική για την Ελλάδα και ACS για την Κύπρο).
Αν θέλετε να επιστρέψετε ένα δώρο, τότε ο πελάτης που πραγματοποίησε την αγορά θα πρέπει να ακολουθήσει τη Διαδικασία Επιστροφών όπως περιγράφεται ανωτέρω και ο ίδιος θα είναι και ο αποδέκτης της επιστροφής των χρημάτων.
Αντικατάσταση Προϊόντων
Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, τότε αντικαθιστούμε το ελαττωματικό προϊόν με νέο, όπως περιγράφεται στο αντίστοιχο πεδίο πιο πάνω.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν με άλλο, συμπληρώνετε την επιλογής σας στο e-mail επιστροφής στο info@dermaistas.gr . Το νέο προϊόν θα τιμολογηθεί με τις τιμές και τις εκπτώσεις που ισχύουν την ημέρα της αποστολής της επιστροφής.
Διαδικασία Επιστροφής
- Κάνετε αποστολή e-mail στο info@dermaistas.gr με την ένδειξη στο θέμα «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ» αναφέροντας τους λόγους για τους οποίους θέλετε να πραγματοποιηθεί η επιστροφή όπως και στοιχεία επικοινωνίας σας όπως ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας, αριθμό παραγγελίας τον οποίο έχετε λάβει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν με άλλο, συμπληρώνετε την επιλογής σας στο e-mail επιστροφής. Εάν έχετε παραλάβει κατεστραμμένο ή αλλοιωμένο προϊόν επισυνάψτε φωτογραφικό υλικό στο mail σας.
- Συσκευάστε προσεκτικά το προϊόν στη συσκευασία με την οποία σας είχε σταλεί, προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά του. Τοποθετήστε στη συσκευασία φωτοτυπία της απόδειξης αγοράς. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική κατάσταση στη οποία σας παραδόθηκαν και εσείς να εξασφαλίσετε ότι τα προϊόντα δεν έχουν αλλοιωθεί, τροποποιηθεί ή χρησιμοποιηθεί.
- Η Εταιρεία θα μεριμνήσει ώστε η ταχυμεταφορική εταιρεία να έρθει να παραλάβει το δέμα και να το επιστρέψει στην εταιρεία μας.
- Για την Κύπρο, ο πελάτης θα πρέπει να παραδώσει το δέμα προς επιστροφή στο κοντινότερο υποκατάστημα της ACS courier.
Χρήσιμες Σημειώσεις
Η μεταφορά και οι χρεώσεις για προϊόντα που δεν αποστέλλονται μέσω των συνεργαζόμενων courier (ACS,SPEEDEX,Γενική Ταχυδρομική) εντός Ελλάδος ή την ACS courier από Κύπρο, αποτελούν ευθύνη του πελάτη.
Παρακαλούμε να διατηρήσετε την απόδειξη με τον αριθμό αποστολής για να κατοχυρωθείτε για την αποστολή τους στην ατυχή περίπτωση που δεν λάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα. Δεν μπορούμε να δεχτούμε την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα δέματα.
Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής που αναλύονται παραπάνω, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό, η αξία του προϊόντος δεν θα επιστρέφεται στον πελάτη και θα αποστέλλεται εκ νέου στον ίδιο με επιβάρυνση των εξόδων μεταφοράς.
Χρειάζεστε περισσότερες διευκρινίσεις ή πληροφορίες; Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@dermaistas.gr